vrijdag 30 september 2011

nieuwigheden, let's get digital.

Digitaal, dat is de boodschap voor de komende tijd. Digitaal, want ook quilters gaan natuurlijk met de tijd mee. 
Behalve bloggen heb ik al een hele poos een eigen Facebook pagina en natuurlijk Twitter ik ook. Ik kan en wil er niet omheen. Ik raak er ook steeds meer bedreven in al vind ik mezelf beslist geen "expert" ik kan er redelijk mee uit de voeten.

Jullie weten allemaal van mij dat Bernina mijn favoriete "huismerk" is.   Betrouwbaar, hoge kwaliteit, nou ja ik zeg er niks over. Leuk nieuwtje: vanaf vandaag heeft Bernina Nederland een eigen Facebook pagina en ze kunnen nog wel wat likes gebruiken........ 

- al een wat ouder quiltje met applicatie en wegknip technieken. - 

Een ander leuk nieuwtje is de lancering van Sewn.eu , een online Europese quilting community die zich voor het eerst groots presenteerde tijdens de tentoonstelling Le Carrefour Europée du Patchwork. Ik had de link al een poosje hiernaast staan. Sewn.eu is het nu nog kleine zusje van Sewn Australië maar de initiatiefnemers hopen natuurlijk dat Sewn in Europa minstens even groot gaat worden.
En het allerlaatste nieuws: aanstaande maandag 3 oktober gaat de Nederlands-talige site online.

Wordt vervolgd..... 

4 opmerkingen:

joke zei

Knap van je, dat je daar allemaal aan meedoet. Maar ik zit nu al een paar uur per dag achter de computer. Dat moet niet nog meer worden. Van Twitter zie ik ook eerlijk gezegd de lol niet. Ik zou gek worden van al die berichtjes, die meestal volkomen nietszeggend zijn. Over Facebook denk ik wel eens. Het zou PR technische gezien misschien wel goed zijn. Maar ik zie er tegenop om dat allemaal bij te houden.

ina zei

Joke, zeker Facebook kan ik je wel aanraden hoor, Twitter is vooral een snel medium maar niet per definitie nietszeggend.
Veel quilters, textielkunstenaars etc. volgen elkaar op Facebook.

Johanna Zweden zei

Ben er mee opgehouden met de twitter. facebook, anders kom ik nergens meer aan toe.
Schitterend quilt is dit, en hé je hebt je site verandert, leuk
Groetjes Joke en een fijn weekeinden

meta zei

leuk idee!