woensdag 7 september 2011

een foto - om te laten weten dat ik niet stil zit


De laatste tijd ben ik veel aan het nadenken over en voorbereiden van diverse quiltprojecten waarmee ik bezig ben en wil gaan de komende tijd. Het met inkt of verf beschilderen van stof hoort daar zeker bij, en natuurlijk daarna - quilten.
Ook loop ik na te denken over een nieuw project waarbij ik met traditionele stoffen en materialen toch iets eigentijds kan maken en natuurlijk - er komen ook steeds weer nieuwe uitdagingen op mijn pad. 

Eerst ga ik er lekker nog een paar dagen tussenuit. Ik ga naar de Elzas, naar de 17de Carrefour du Patchwork in Ste. Marie-aux.Mines. www.patchwork-europe.com Altijd op zoek naar inspiratie. 

I have been thinking a lot those last weeks about new projects to start with. Some traditional, some contemporary, I like both ways to work with.

Next week I am goïng to the  exhibition in the Alsace. See the link above. For pleasure and inspiration. 



9 opmerkingen:

Kim Tyler zei

Oh how lovely! It is great to see it still "in process". Miss you!

Unknown zei

Wauw wat word dat mooi
Kan niet wachten tot het klaar is
Groetjes Gea

Johanna Zweden zei

Schitterend Ina, en veel plezier in Frankrijk, groetjes Joke

Anja zei

Dat ziet er goed uit Ina. Mooi!
Veel plezier in Frankrijk. Ik hoop dat je veel inspiratie opdoet.
(Ik ben jaloerssssss;)

Nienke zei

Dat je stil zou zitten had ik ook niet verwacht, ziet er nu al erg mooi uit! Hoop je in Frankrijk te zien!

Anoniem zei

Nou ik twijfel er niet aan dat je stil zit. Creatieve mensen zitten nooit stil. Ziet er heel mooi uit.
Moet me toch ook eens gaan verdiepen in het Quilten.
Fijne vakantie.

Liesbeth Wessels zei

Een mooi begin en veel plezier in Frankrijk, dat zal zeker inspiratie opleveren. groeten van liesbeth

christina zei

Wat ziet dit er prachtig uit. Helemaal mijn smaak.

Tot ziens in Frankrijk.

miekequilt zei

Ziet er geweldig mooi uit.
Heel veel plezier in Val d'Argent.
Volgens mij is er een hele groep Nederlandse (art) quilters daar.
We krijgen vast wel foto's te zien?
groeten,
Mieke