zondag 3 oktober 2010

demo bij De Naaidoos 2 oktober 2010.


van Corryna ( zie mijn lijst met blogs hiernaast ) ontving ik deze foto. Dank daarvoor.

Gisteren gaf ik een demonstratie over o.a. fototransfer bij De Naaidoos in Nieuw-Buinen. Dit alles in het kader van de promotie van mijn tentoonstelling. Het was heel druk, gezellig en ik heb met veel dames en heren een leuk gesprek kunnen voeren. Oude en nieuwe bekenden.   

Het is altijd leuk om mensen kennis te laten maken met een nieuwe of onbekende techniek. Er zijn veel mogelijkheden en materialen om afbeeldingen op stof over te brengen.  Je kan printen, strijken, verven etc. etc. Gelukkig had ik veel voorbeelden mee zodat men ook zelf kon zien en voelen.

De combinatie van foto's, met patchwork en quilten en eventueel transferverf zijn legio.  Maar nu eerst maar weer over tot de orde van de dag. Ik ga zo nog wat lapjes aan elkaar zetten. Japans, dit maal. Denk ik ............ Eerst nog even een kwartiertje genieten van de mooie herfstzon.

Met dank aan Albert en Frea Fisher die met hun gastvrijheid en enthousiasme deze demonstratie mogelijk maakten.  

4 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

ZAg er weer gezellig uit Ina.
Groetjes Joke

Corryna zei

Het was heel leuk Ina. Je doet het goed bij zo'n demonstratie. Je werk hing er ook goed bij.

marjolijn zei

Wat jammer dat ik dat gemist heb. Het is altijd leuk om je even te ontmoeten, maar ik was helaas geveld door een griepje. Volgende keer beter.
groetjes, Marjolijn

Anoniem zei

you are really a excellent webmaster. The site loading velocity
is amazing. It seems that you're doing any unique trick.
In addition, The contents are masterpiece. you've done a fantastic activity in this topic!


Take a look at my web blog phen375