woensdag 5 mei 2010

Nieuwe Tentoonstelling ( Upcoming new Exhibition ) De Naaidoos Nieuw-Buinen

Een poos geleden werd ik gebeld door de heer Albert Fisher van
"De Naaidoos" uit Nieuw-Buinen met de vraag of ik eventueel geïnteresseerd zou zijn om een tentoonstelling in te richten. En wat denk je................ natuurlijk heb ik die uitnodiging aangenomen. Ik heb niet eens hoeven na te denken. Even voelde ik me heel bijzonder.

Natuurlijk heb ik al eerder geëxposeerd in Nederland en ook  deelgenomen aan internationale wedstrijden, maar een solo tentoonstelling op deze mooie locatie, dat is een bijzondere eer. Van begin September tot Eind November bent u van harte welkom bij De Naaidoos. Ergens op een zaterdag in Oktober ben ik er zelf met een leuke demonstratie.  

De komende tijd vindt u mij voornamelijk achter mijn naaimachine, ik heb voldoende quilts maar wil toch ook graag nog een aantal nieuwe werken laten zien.
Inspiratie genoeg.

Een link naar de winkel vindt u rechts van dit bericht bij mijn lijst van websites. 
Houdt u mijn BLOG in de gaten en de advertentie in Quiltnieuws van September.  
Wordt vervolgd................. 

A time ago the telephone rang:   Mr. Albert Fisher from "De Naaidoos"  (a fashion- and quilting shop in Nieuw-Buinen NL )  called to inform if I would be interested in building an exhibition at there location. 
I even didn't need to think about is. The answer was "YES, I will."   For a moment I feeled very special.
Lots of time will be spend behind my sewing machine, the next few months.
I want to make some new quilts.

I have been exposing my quilts before at several locations but this is such an honnour.
It will take place in September, October and November 2010.
To be continued................. 

3 opmerkingen:

Marloes zei

gefeliciteerd, wat een eer! Veel plezier met het inrichten ervan

Margeeth zei

Super zeg, gefeliciteerd!

Corryna zei

Wat gaaf zeg! Dat zou ik ook wel eens willen. Dus mocht je een plekje hebben wat leeg blijft ;-). Heel veel succes. Ik houd de advertentie in de gaten en als het lukt kom ik kijken.