woensdag 28 april 2010

dronkenmanspad - variatie ( So Happy. )

Vandaag heb ik heel hard gewerkt aan een nieuwe quilttop - een van mijn favoriete traditionele patronen, het dronkenmanspad. Je kan hier alle kanten mee op: super-traditioneel; Japans; effen; of, zoals ik nu heb gedaan, geblokt en gebloemd én met een streepje.
Het is een lekker vrolijk gebloemde top geworden, ik wil proberen morgen de randen enom te zetten.

Today I have been working very hard to make a quilttop in one of my favourite traditional patterns: drunkyard's path. This pattern can be used both very-traditional and with a modern touch. Today I have choosen for a combination of flowers and plaids. 
It was a great fun working with these fabrics. It made me happy. Tomorrow I wil try to make the borders.


    

2 opmerkingen:

Shirley zei

Zeker een heerlijk blok, ziet er lekker hippie-achtig uit in die stoffen!

ina zei

shirley, ik wel hem wel bijzinder gaan quilten, ben daar nu over aan het nadenken - overigens de rand zit er nog niet om.