vrijdag 6 november 2009

workshop Mary L. Hackett

Afgelopen zondag was ik, samen met twee vriendinnen, op workshop bij Mary L Hackett. Landschappen en dan meer specifiek: bomen. Op Mary's manier. Ze wist ons op een leuke, veelsprekende en vaak amusante manier te stimuleren. Het was de bedoeling dat we thuis al een achtergrondje hadden gemaakt van licht gekleurde stoffen in een traditioneel patchworkpatroon waaraan we al snijdende, puzzelend en naaiend bomen toevoegden. Ze liet veel van haar eigen werk zien, we mochten alles fotograferen - voor eigen gebruik - en natuurlijk signeerde ze haar eigen boek. ( die ik al in 2005 of zo had gekocht ).
Buiten was het beestenweer ( regen, onweer, storm ) binnen was het warm en zonnig. Een echte quiltdag.

1 opmerking:

marjolijn zei

Wat een leuke cursus was dat he? Ik was er op de dinsdag en woensdag voorafgaand aan jouw cursus. Jammer dat we er niet gelijktijdig waren. Ik vond haar een ontzettend leuke en hartelijke vrouw. ook heel inspirerend. En ik ben helemaal verliefd geworden op de bomen.
Ga je nog een keer een vervolgcursus machinaal quilten geven?
gr. Marjolijn