maandag 16 november 2009

eindelijk af ( finally finished )

Mijn quilt gemaakt van Kaffe Fassett stoffen is eindelijk af. Bijna drie jaar nadat ik er aan begon ( de top was al tweeënenhalfjaar af en gesandwiched etc ) heb ik hem van de week gequilt en afgebiesd en nu ligt hij dus mooi te wezen op de bank. Afm. 2,50 x 2.00 meter ongeveer. Deze quilt heb ik gemaakt naar aanleiding van een andere masterclass van Kaffe in Hasselt (B) in februari 2007. Het is een feest te werken met zulke mooie kleurrijke stoffen en ik denk al weer aan een nieuwe quilt met deze stoffen.

I finally finished my second "Kaffe Fassett-quilt" which I started in spring 2007. It was a great joy to work with these beautifull coloured fabrics. Size approx. 2.50 x 2.00 meters. A third quilt from theze inspiring fabrics is already fisnished in my head.

Geen opmerkingen: