maandag 28 juli 2008

foto plaatsen


Vandaag al weer heel wat geleerd, namelijk, vanaf mijn camera een foto opslaan en om mijn blog plaatsen, tenminste dat hoop ik, want dit is dus de eerste keer. Maar - alle begin is moeilijk, zullen we maar zeggen.


Het is een gepunched, gequilt en ingelijst werkje met onder andere tyvek, wol, organza en kunin vilt.
Nou dat is dan dus gelukt.
Wat ga ik vandaag nog meer doen - foto's bewerken dus, en nog wat naaiwerk en versierwerk ( aan een quiltje ) en nog even lekker buiten zitten. Nou ja: zo het gebruikelijke.
Bronnen van inspiratie te over.


2 opmerkingen:

Emmy zei

erg mooi maar had het al in het echt bewonderd heb je de lijst ook zelf gemaakt had ik je al eerder willen vragen gaat goed met de foto plaatsen . er komen nu vast meer foto,s

Corryna zei

Mooi hoor! Ik hou je blog in de gaten om meer van je te kunnen zien.