woensdag 23 juli 2008

vandaag zomaar een dag

Zo, mijn tweede blogje - wel spannend, hoor al die leuke reacties die ik tot nu toe heb ontvangen, via het blog en via mijn mail-adres.

Niks bijzonders gedaan vandaag: d.w.z. opgeruimd - alles wat met administratie te maken heeft moet allemaal opnieuw worden ingericht en opgeruimd, vind ik, dus daar ben ik al heel lang mee bezig, elke dag een stukje. Het komt klaar voor het echte nieuwe quiltseizoen begint maar toch, voorlopig lijkt het nog een puinhoop voor diegenen die onverwacht een blik in mijn werkkamer zouden werpen. ( en dat mag dan ook niet )

Ik ben wel voorzichtig bezig met een nieuw project waaraan ik mag meedoen - ik mocht lid worden van de internetgroep http://dutchbagladies.blogspot.com, inmiddels een mandala uitgezocht en de kleur bedacht.

Morgen gaan we naar Groningen, naar het museum voor de "Chinese"tentoonstelling. Assen, de terracottabeelden, hebben we een maand of zo geleden al gedaan.
Zeker ook weer een bron van inspiratie.

2 opmerkingen:

Corryna zei

Hoi! Ik kom nu voor de eerste keer op je blog. Hoe was het in Assen? Als ik thuis was geweest had je hier thee kunnen drinken, want ik woon in Assen. Wij waren in juli op vakantie. Ik zag net vluchtig wat je al gemaakt heb. Ik ga zo nog even verder kijken. Ik zal je blog toevoegen aan mijn lijst met links.

ina zei

Hoi Corryna,
Ik dacht net, wat deed ikd an in Assen? Maar, het museum - de Chinese beelden - we waren erg onder de indruk. Bijna levensecht, al die verschillende gezichtsuitdrukkingen. Later zijn we ook naar het Gronings Muweum geweest: we vonden de bronzen erg mooi maar bij de moderne kunst hadden we hier en daar wat vraagtekens.