maandag 25 april 2011

white sensation II

Op 10 januari schreef ik over het plan om een serie in wit ( of witten/naturellen ) te gaan maken.
Afgelopen dagen heb ik een ondergrond gemaakt.
Tussenvulling, katoen, zand van onze mooie Lemelerberg en de iets verder op liggende Sahara........
samen is het een ondergrond geworden die, voor mij althans, aan verweerd hout doet denken.
Detail van de samengevoegde elementen.
Verder laat ik het niet zien. Ik ga dit project aanmelden voor een tentoonstelling later dit jaar.

Last January 10 I wrote about my plans to make a series of quilts/ projects in white and or naturals.
These days I finished the first one.
A detail with cottons, interfacing and sand from where we live made a lovely structured background, imagining a surface of old used wood. 
I won't show the completed project because I want exhibit is later this year.
   

10 opmerkingen:

marjolijn zei

Dat ziet er heel spannend uit! Maar je kunt het natuurlijk wel in het echt aan je artquiltclubje laten zien!

ina zei

jaaaaaa, ik breng hem woensdag wel mee. :-))

Willy zei

Had ik nu al de eer hier "iets" van te zien?
Komt mij enigszins bekend voor.
Weet het ook niet zeker, maar mooi is het wel, apart ook.

Nienke zei

Zelfs dit kleine stukje ziet er al intrigerend uit!

ina zei

Willy, Jij hebt het het "witte" deel gezien, klopt - goed geheugen heb je.

Suus zei

Mooie achtergrond, ik zie er ook een verweerde deur in. Spannend.

Maya zei

Heel mooi! ik ben benieuwd naar het eindresultaat :-)

Johanna Zweden zei

Schitterend
Zi je in Veldhoven
Groetjes Joke

christina zei

Nu herken ik em wel weer.

Hannie de Beer zei

Een heel bijzonder detail Ina!.Ziet er super spannend uit!Om het helemaal te zien, moeten we dus nog een poosje wachten?