woensdag 23 februari 2011

deze week ................

Ik heb niets gedaan deze week, d.w.z. niets "quilterigs". Soms heb je van die dagen dat er, ondanks alle plannen en planningen "niks" uit je handen komt. Heb ik nu de laatste dagen dus stilgezeten? Niet bepaald. Ik heb mijn werkkamer opgeruimd, heel veel gemaild etc. de huiskamer gepoetst, kortom de gewone dagelijkse dingen.

Maar ......... wat ga ik de komende dagen doen? Morgen komt mijn vriendin en we hebben ons voorgenomen op wateroplosbaar vlies bloemen te gaan maken, vrijdag heb ik een afspraak bij Quiltpalace in Staphorst ( wat ook weer heel erg leuk is ) en dan ga ik natuurlijk het weekend naar de Handwerkbeurs ( http://www.handwerkbeurs.nl/ ) in Zwolle. Dat laatste is voor mij bijna het feestje van het jaar - alles op het gebied van handwerken: borduren, breien, haken, quilten, vilten. Kortom - na een hele week van poetsen etc. is het weekend voor mij!!!!!!!!!!!!!!  Ik heb met vriendinnen afgesproken en nou ja - het gaat helemaal goed komen. Boodschappenlijstje gemaakt en budget vastgesteld. Ik zag vandaag zelfs posters hier in het dorp.

En, omdat een blogje zonder foto er eigenlijk niet uitziet, een foto van wat machinaal quiltwerk. Ter inspiratie.

6 opmerkingen:

christina zei

We zien elkaar vast zondag. Volgens mij is zo'n beurs al voor een kind een speelgoedwinkel. En omdat je huis nu weer aan kant is heb je ook vast weer ruimte voor nieuwe dingen gemaakt.

Anoniem zei

Veel plezier in Zwolle Ina! Groetjes, Laura

Willy zei

Wat en leuk quiltwerk!!
Ik zie ook woorden, geinig hoor!
Inspirerend ook!

marjolijn zei

Ik ga ook morgen poetsen en opruimen, zodat ik met een gerust hart weer wat nieuws mee kan nemen zondag. Ik geniet ook altijd zo van dit jaarlijkse uitje. Tot zondag.
gr. Marjolijn

ina zei

Laura, jammer dat jij er niet bent maar fijn hier van je te "horen". Tot ziens, ergens?!
Christina en Marjolijn, tot zondag dus en Willy, natuurlijk ook tot ziens, bij jou of bij mij.

Annie zei

Beautiful quilting