woensdag 17 november 2010

double drunkyardspath / dubbel dronkenmanspad


Dat ik erg van ronde vormen houd weten velen van jullie wel. Deze quilt maakte ik al een paar jaar geleden maar volgens mij plaatste ik nog niet eerder hier een foto.
Het traditionele dronkenmanspad, uitgevoerd in een heleboel voorjaarskleurige bloemetjesstoffen, maar dan als extra werkgang, de blokken nogmaals met hetzelfde sjabloon doorgesneden maar dan anders...................
Zo'n zonnige quilt maakt zo'n donkere herfstdag weer een beetje fleuriger.


It is known that I like curved and round patterns very much. Already a fe years ago I have made this quilt from a lot of flowered fabrics ( the colours of spring which makes this cloudy autumn day a bit less dark )in this traditional technique and than e little different.

2 opmerkingen:

Mascha zei

Ik vind de quilt heel erg mooi. Vooral dat er twee verschillende randen op zit.
Groetjes Mascha

ina zei

dank je - het is ook een uitdaging om zo te werken - en dan ga je vanzelf elke keer een stukje verder............