dinsdag 21 september 2010

naden und faden 2010



( foto bij de stand van het Duitse patchworkgilde; met Lydia die mij de GildePin geeft  )

Afgelopen zondag zijn mijn man en ik naar de beurs "naden und faden" geweest in Osnabrück; een handwerkbeurs met van alles op het gebied van textiel.
We hebben mooie quilts gezien en prachtige stoffen, garens etc. Mooie traditionele stoffen en veel handwerk. Ik was onder de indruk van de grote hoeveelheid prachtige dikke wollen stoffen; de viltachtige en loden kledingstoffen
( en nee ik heb daarvan niks gekocht want ik had vorig jaar al heel mooie "walkstoffe" gekocht op het Stoffenspektakel in Zwolle en dat moet ik nog verwerken. )
Ik ben niet helemaal zonder aankopen weer weggegaan. Er was een winkeltje met prachtige handgemaakte houten stempels ( ze hadden ook mooie textielverf ) en daarvan heb ik er een paar aangeschaft.
Aan de slag dus.......... 


Geen opmerkingen: