woensdag 18 augustus 2010

druk, druk, druk, druk.................. ( very busy )

De afgelopen weken heb ik vooral gebruikt om quilts, die ik de afgelopen periode
heb gemaakt te sandwichen en te quilten.
Voor het eerst heb ik voor een grote quilt de methode van Sharon Schambers gebruikt,
( even googelen en je vindt het zo )
en dat ging weer heel erg goed. Je spant als het ware je boven- en onderlaag op twee latten,
schuift de vulling ertussen en dan maar rijgen. 
Met hele grote steken, en van boven naar onderen en terug. 
Ik vind wel dat het met het machinaal quilten een beetje lastig is, zulke grote steken, je blijft snel haken.
maar uiteindelijk ben ik tevreden over het resultaat.
Het centrum van de quilt heb ik groot gemeanderd, de rand voorzien van een bloemenmotief.

Ik ben tevreden over het resultaat.
Ook deze quilt gaat naar mijn expositie in Nieuw-Buinen ( september/november ) en ik wil natuurlijk graag weten of u mijn werk kunt waarderen.

I have been very busy those last few weeks working on several quilts for my upcomming exhibition, reason I did not blog very much. 

  

3 opmerkingen:

christina zei

ik ga zeker in nieuw buinen kijken!

Hannie de Beer zei

Leuk,dat je een reactie stuurde! Ik heb meteen je blog(s)bekeken.Ziet er mooi uit,knap om site feed toe te voeogen,dat is me nog niet gelukt?
Ik zie dat je in Nieuw Buinen gaat exposeren.met een groepje of alleen? Een beetje te ver mij,ik heb al zoveel door het gereisd de laatste maanden. Maar wens je succes!

ina zei

Hannie, de tentoonstelling is drie maanden dus wie weet...........