woensdag 17 februari 2010

de verbouwing van een quilt II - ( how to remake a quilttop )

Ongeveer een maand geleden vertelde ik al dat ik een oude top aan het versnijden was - stroken en daarna  blokken van 3 inch. Inmiddels heb ik hiervan weer 20 nine-patch vierkanten kunnen maken. Op de foto zie je er een aantal op het designbord.
En opnieuw de vraag, hoe nu verder?
Nou - dat ga ik je vertellen - ik zet er randen omheen alsof het een log-cabin is; maar dan anders.............
Ik houd het nog even spannend.

About a month ago I wrote about the remake of an old quilt-top. First I made strips and sqaures from 3inch wide and I have sewn them together as 20 nine-patch blocs. You can see som of them on he designbord.
And again the question - Whats next?
Wel, let me tell you: I put some sashings as if it is a log-cabin but then a little bit different...............
I like to keep it a bit exciting for a while.

Geen opmerkingen: