dinsdag 29 november 2011

Dutch Modern Quilt Quild

Sinds gister staat er een banner op mijn blog van www.dutchmodernquiltguild.nl.  Een aantal van jullie heeft dat vast al gezien. Het idee om met een Nederlandse afdeling te beginnen van dit Amerikaanse initiatief is ontstaan naar aanleiding van een artikel in de laatste Quilt en Zo. 


Vanaf januari kunnen we meer vertellen maar het doel is een verbinding te maken tussen traditionele quiltpatronen en het hedendaagse quilten en wellicht een verbinding tussen moderniteit en art-quilten. 

Wanneer je je e-mail achterlaat op de site dan houden we je op de hoogte.  
Kijk ook gerust eens op www.modernquiltguild.com.

Since yesterday you find a banner on this blog about www.dutchmodernquiltguild.nl 
We want to start a Dutch Modern Quilting Guild based on the American initiative. 

If you are interested please leave your e-mail adres behind at the site and we will keep you informed, early January 2012.

5 opmerkingen:

susan zei

wat een goed idee Ina ga het zeker volgen. veel succes.

groeten Susan

christina zei

ik heb de Q en Z nog niet in huis maar ik heb er al wel over gehoord natuurlijk. De tamtam doet z'n werk wel goed hoor.

Geweldig initiatief. Natuurlijk heb ik m'n emailadres al achtergelaten. Hoop dat je veel steun krijgt.

janneke zei

Goed plan!! Ik doe zeker mee en laat mijn emailadres achter

miekequilt zei

Ik ga gauw de QenZ pakken en gaan lezen wat het inhoudt. Spannend.

meta zei

Ik ben benieuwd wat het precies inhoudt!