zaterdag 4 juni 2011

bloemen in de nacht

Dat machinaal quilten zeg maar "echt mijn ding" is dat weten heel veel mensen al wel. 

Het begon allemaal met één klein lapje zelfgeverfde stof, in stroken en vervolgens in vierkanten gesneden en aan elkaar genaaid. 
Het begin van een bloemig quiltje.
Voorlopige titel: "Bloemen in de nacht".

Machinequilting is "realy my thing". Many of you know that already. 
This small quilt began with one piece of handdyed fabric which I cut in stripes and squares and sewn together again. That's was quilters do, don't they? 

For now is it called "Flowers in the night", perhaps that will change.


5 opmerkingen:

Suus zei

Mooi hoor.

Dinie zei

Prachtige bloemen. Gisteren een boeket met deze bloemen erin gezien. De naam weet ik niet maar ik noem ze vanaf nu Ina.
Al naar cannenburg geweest?
Het schijnt er wauw! te zijn.

dini zweegers zei

Hier hou ik van, mooi hoor!!!

Dini

ina zei

Ik zal straks nog een foto plaatsen van "een stapje verder".
Dank je wel Dini en Suus.

En Dinie ( wie?? ) ik ben donderdag even geweest, samen met DH, ik vond de jassen van Marijke van Welzen fantastisch.

marjolijn zei

SPANNEND!!!!
gr. Marjolijn